5/12/2007


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei hola! Feia molts dies k no mirava el teu blog, pero veig k val la pena veure'l! Està molt bé, d veritat, sobretot akst ultim! A partir d'ara el visitaré més sovint, wapissiiiiim!!!
***Mariona***

GuiLLeMoT ha dit...

Eis, HolaHola!!

M'alegro que t'agradi, intentaré mantenir-lo més i currar-hi fort! M'ha agradat molt que deixis un comentari, ho valoro super positiu, el nivell de popularitat del blog ha augmentat un 5% xDD

Un petonàs per tu!

Salut!!

Anònim ha dit...

Ei hola! La Mariona em va recomanar que mirés uns videos del teu blog i la veritat és que està molt bé! A partir d'ara, de tant en tant aniré mirant què hi penges.

Records!

-=Dra. Mariona (amiga de la Dra. Ferrer)=-

GuiLLeMoT ha dit...

HolaHola!

Estic molt content que la gent s'animi a mirar el meu blog i encara més si hi escriu un comentari. Moltes gràcies Mariones. Actualitzo el blog periòdicament, confio que us agradin les entrades que hi penji.
Només un parell de cosetes més: quan escriviu un comentari, a l'hora de seleccionar una identitat (ja veureu què vull dir) si poseu other en comptes de anonymous podreu posar el vostre nom. A més a més cada entrada (es diferencien per la data de publicació) conté una secció per deixar-hi comentaris; d'aquesta manera no es barrejen.
Res més per ara, ens llegim!!

PS: un petonàs ben gros a les dues Mariones més formoses que conec!